Vážení zákazníci,
vzhledem k závažné situaci, která nejen v ČR nastala, se snažíme i my minimalizovat šíření nákazy COVID19. Zároveň bychom Vám chtěli být co nejvíce nápomocni i v těchto těžkých časech,
a proto jsme přistoupili k následujícím opatřením.
Otevírací doba
Otevírací doba je dle běžné provozní doby.
Otevřeno máme na všech našich pobočkách.
Vstup na prodejnu a Výdej objednávek
Vstup do prostoru prodejny je povolen pouze s ochranou dýchacích cest.
Žádáme o dodržování hygienických doporučení bezpečnostní rady státu.
Nutnost zboží objednat předem pomocí eshopu, emailu či telefonu.
Zboží vydáváme pouze po potvrzení, že máte objednávku připravenou k vyzvednutí.
Reklamace
Aktuálně nepřebíráme reklamace, které přinesete s sebou na prodejnu.
Reklamované zboží k nám můžete zaslat dopravcem. Návod, jak zaslat zboží dopravcem naleznete ZDE.
Doprava zdarma na webové objednávky
Respektujeme vážnost aktuální situace a proto Vám nabízíme možnost dopravy zdarma.
Stačí objednat produkty přes náš eshop v minimální hodnotě 5000 Kč bez DPH a získáte automaticky dopravu zdarma.
Více ZDE.
Technická podpora na dálku
Technická podpora je pro Vás k dispozici na emailu a na telefonu.
Část našich specialistů pracuje momentálně z domova, proto doporučujeme jim volat na mobilní telefony, které naleznete v kontaktech.
Jelikož se snažíme respektovat nové nařízení vlády, přítomnost našich techniků na zakázkách či osobní konzultace bude omezena na minimum.
Školení
Školení bude dočasně zrušeno.
Tímto se omlouváme všem již registrovaným na naše školení. Nejbližší termíny školení budou zrušeny, registrovaní zákazníci o tom budou ještě informování telefonicky.
Školení je zrušeno na dobu neurčitou. O jeho spuštění budete včas informováni
Dotazy
V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte napsat na email marketing@absolon.cz a na cokoliv se zeptat. Na Váš dotaz odpovíme co nejdříve, zpravidla během pár hodin.
Děkujeme za pochopení a přejeme pevné zdraví Vám i Vašim rodinám!